Урок розв'язування задач. 8 клас. Математика.

Урок інформатики "Моделювання в інформатиці"

Підготовчий етап.

Підсмковий урок з теми "Електричні явища" 9 клас. 2017-2018 н.р.

Вечір фізики та математики

2017 рік

День самоврядування

На уроці фізики в день самоврядування, старшокласники роз'яснили учням 8-го класу явище КОНВЕКЦІЇ.

Урок був змістовним, цікавим і дуже сподобався дітям.  

Учні активно спілкувались, виконували дослідження, пояснювали досліди, дивувались і встановлювали істину.

Такі уроки корисні і старшим учням, вони повторили матеріал і побачили діяльність вчителя з іншого боку

РОБОЧИЙ ЛИСТ УЧНЯ ___________________________________________________________

Тема: Використання системних утиліт.

Мета уроку: Ознайомитись з методами установлення та вилучення програмних продуктів та відновлення видалених даних. Навчитися  працювати з програмами перевірки, очищення та дефрагментації дисків, створювати контрольні точки відновлення системи та повертати стан системи до контрольної точки. Продовжувати формувати навички безпечної організації робочого місця за персональним комп’ютером, навички роботи з системними програмами. Виховувати наполегливість, уважність, взаємоповагу під час роботи в групах. Розвивати кругозір, інформаційні компетентності, критичне мислення

Моя мета:

Я хочу дізнатися

Я хочу навчитися

Основні поняття теми: утиліта; дефрагментація, фрагментація

Завдання «Вірю-не вірю»   ______  бал

Пам’ятаємо про правила поведінки в комп’ютерному класі

Практичне завдання:  Під час роботи з інформацією на комп’ютері можуть виникати такі проблеми:

•збій роботи під час читання або записування файлів на диск;

•виникнення помилок у файловій структурі при некоректній роботі з технікою та програмами;

•уповільнення роботи комп’ютера через невпорядкованість даних на жорсткому диску.

Існують деякі операції над дисками, за допомогою яких можна усунути перелічені проблеми: форматування, діагностика, дефрагментація.

ВАМ ПОТРІБНО:

•                 дати визначення операції;

•                 розібратися, що відбувається на диску під час виконання операції;

•                 з’ясувати, як запустити потрібну програму;

•                 визначити, які недоліки в роботі комп’ютера усуває задана операція;

  Тестування _____ бал

Опишіть картинку: 

ЗАПАМ’ЯТАЙ! ЦЕ ВАЖЛИВО! Група логічно послідовних секторів на диску називається кластером. Кластер – це мінімальна ємність дискового простору, що виділяється під файл. Тобто, кожен файл на диску зберігається у вигляді ланцюжків кластерів.

На початку уроку ти визначив свою, особисту мету, чи зміг ти її досягнути?

1) Я ознайомився   з функціями та складом  операційної системи комп'ютера, класифікацією операційних систем,  основними поняттями, необхідними для роботи на комп'ютері?

2) Я підвищив  свою інформаційну культуру, уважність, акуратність, дисциплінованість?

3) Я розумію, що мені потрібна здатність навчатись упродовж життя, використовуючи різноманітні носії інформації.

Як я знаходжу необхідну мені інформацію, які джерела використовую?

4) Що це означає: розвиток пізнавальних інтересів?

5)Що мені було цікаво сьогодніна уроці?

 

Мій сумарний бал: _______

Опишіть картинку
Опишіть картинку

6 клас. Інформатика.

Тема: Алгоритми. Середовище виконання алгоритів. 

Виконуємо завдання, розмірковуємо над майбутнім проектом! створюємо групи: "Дослідники", "Художники", "Наставники", "Спостерігачі". Розподіляємо ролі в групах. 

  •  Обираемо тему
  •  Ставимо питання, формулюємо мету
  • Обговорюємо план дій
  • Опрацьовуємо інформацію
  • Створюємо "продукт" діяльності: презентацію; малюнок; схема...

Діти обрали теми: "Алгоритм у моєму житті" опис з презентацією, "Режим - алгоритм" - презентація, "Алгоритми на кухні дуже важливі" - опис з фотошоу, "Середовища виконання алгоритмів" - цікаві малюнки і фото, "Виконавці алгоритів" - фотошоу, а найбільше сподобався виступ групи "Я - Робот" представлений у вигляді інсценізації.

Попрацювали плідно. Кожна група створила свій "продукт" діяльності, проаналізували свою роботу і роботу друзів. Чесно, об'єктивно оцінили. Втомились, проте отримали знання і задоволонення, а головне вирішили вдосконалюватись і поділитися набутими знаннями з третьокласниками, які незабаром будуть вивчати цю тему!