Урок розв'язування задач. 8 клас. Математика.
Урок інформатики "Моделювання в інформатиці"
Підготовчий етап.
Підсмковий урок з теми "Електричні явища" 9 клас. 2017-2018 н.р.
Вечір фізики та математики
2017 рік
На уроці фізики в день самоврядування, старшокласники роз'яснили учням 8-го класу явище КОНВЕКЦІЇ.
Урок був змістовним, цікавим і дуже сподобався дітям.
Учні активно спілкувались, виконували дослідження, пояснювали досліди, дивувались і встановлювали істину.
Такі уроки корисні і старшим учням, вони повторили матеріал і побачили діяльність вчителя з іншого боку
РОБОЧИЙ ЛИСТ УЧНЯ ___________________________________________________________
Тема: Використання системних утиліт.
Мета уроку: Ознайомитись з методами установлення та вилучення програмних продуктів та відновлення видалених даних. Навчитися працювати з програмами перевірки, очищення та дефрагментації дисків, створювати контрольні точки відновлення системи та повертати стан системи до контрольної точки. Продовжувати формувати навички безпечної організації робочого місця за персональним комп’ютером, навички роботи з системними програмами. Виховувати наполегливість, уважність, взаємоповагу під час роботи в групах. Розвивати кругозір, інформаційні компетентності, критичне мислення
Моя мета:
Я хочу дізнатися
Я хочу навчитися
Основні поняття теми: утиліта; дефрагментація, фрагментація
Завдання «Вірю-не вірю» ______ бал
Пам’ятаємо про правила поведінки в комп’ютерному класі
Практичне завдання: Під час роботи з інформацією на комп’ютері можуть виникати такі проблеми:
•збій роботи під час читання або записування файлів на диск;
•виникнення помилок у файловій структурі при некоректній роботі з технікою та програмами;
•уповільнення роботи комп’ютера через невпорядкованість даних на жорсткому диску.
Існують деякі операції над дисками, за допомогою яких можна усунути перелічені проблеми: форматування, діагностика, дефрагментація.
ВАМ ПОТРІБНО:
• дати визначення операції;
• розібратися, що відбувається на диску під час виконання операції;
• з’ясувати, як запустити потрібну програму;
• визначити, які недоліки в роботі комп’ютера усуває задана операція;
Тестування _____ бал
Опишіть картинку:
ЗАПАМ’ЯТАЙ! ЦЕ ВАЖЛИВО! Група логічно послідовних секторів на диску називається кластером. Кластер – це мінімальна ємність дискового простору, що виділяється під файл. Тобто, кожен файл на диску зберігається у вигляді ланцюжків кластерів.
На початку уроку ти визначив свою, особисту мету, чи зміг ти її досягнути?
1) Я ознайомився з функціями та складом операційної системи комп'ютера, класифікацією операційних систем, основними поняттями, необхідними для роботи на комп'ютері?
2) Я підвищив свою інформаційну культуру, уважність, акуратність, дисциплінованість?
3) Я розумію, що мені потрібна здатність навчатись упродовж життя, використовуючи різноманітні носії інформації.
Як я знаходжу необхідну мені інформацію, які джерела використовую?
4) Що це означає: розвиток пізнавальних інтересів?
5)Що мені було цікаво сьогодніна уроці?
Мій сумарний бал: _______
6 клас. Інформатика.
Тема: Алгоритми. Середовище виконання алгоритів.
Виконуємо завдання, розмірковуємо над майбутнім проектом! створюємо групи: "Дослідники", "Художники", "Наставники", "Спостерігачі". Розподіляємо ролі в групах.
Діти обрали теми: "Алгоритм у моєму житті" опис з презентацією, "Режим - алгоритм" - презентація, "Алгоритми на кухні дуже важливі" - опис з фотошоу, "Середовища виконання алгоритмів" - цікаві малюнки і фото, "Виконавці алгоритів" - фотошоу, а найбільше сподобався виступ групи "Я - Робот" представлений у вигляді інсценізації.
Попрацювали плідно. Кожна група створила свій "продукт" діяльності, проаналізували свою роботу і роботу друзів. Чесно, об'єктивно оцінили. Втомились, проте отримали знання і задоволонення, а головне вирішили вдосконалюватись і поділитися набутими знаннями з третьокласниками, які незабаром будуть вивчати цю тему!